yerli borsalar vergi mevzusu sonrası bence bitmez. çünkü vergi mevzusu geldikten sonra yabancı borsalara tr alım yatırım işini durdururlar (onlar bilgi vermeyeceği için)
millet önce bir durur bekler sonra legal bir şekilde vergisini öder devam eder.