Arkadastan 2 adet almak iatedim kullandikca ode diye bastada belirttim. Saat 3 e kdar teslim edicekti etmedi. Daha sonra bana 2 saat daha ver dedi verdim. 30 dk daha ver dedi verdim. Kendisine papara no ilettim para iadesi icin fakat 15 dk once yazmama ragmen 1dk once girdi gormezden geldi. Para iadesi bekleniyor