Merhaba arkadaşlar bir tüplü arabam var, benzinde sıkıntı yok ama lpg ye alınca gitmiyor 3 kere ayar yaptırdım yok olmadı gitti, servis arabayı bağlıyor bir sorun yok diyor, tüpçü bağlıyor o bir sorun yok diyor.
Birde rolantide ike gazda ise araba devir saati çok oynuyor benzinde sabit kalıyor ? Başına gelen oldumu ?
Bildiğin araba gazda yığılıyor kalıyor..
En son zmanda bir motor yıkadı bir arkadaş ben istemeden ilaçla..
Devir daim pompası değişti.
Birde hava filtre hortumudna yırtık vardı bantla özel bir üstüne kapattılardı. Ama uzun süree oldu bu 1 sene önce falan.. Şimdi bu parçayı siapriş vereceğim acaba bundan olabilir mi ?