Merhabalar Üni. Hazırlık öğrencisiyim günlerim de pek dolu sayılmaz. Bayağıdır aklımda yazılım ve kodlamaya giriş yapmak var ama hiçbir bilgim veya danışacak kimsem olmadığından hep erteledim. Bilenler yazabilir mi hangi yazılım dilinden başlamalıyım, kendimi en iyi nasıl geliştiririm vs.
Çevremde ilgilenen kimse olmadığından sadece internetteki kaynaklarla ilerleyebilir miyim. Hangi kaynakları, siteleri, videoları kullanmalıyım?
Şimdiden teşekkürler.