Covid her bünyede aynı etkiyi yapmıyor. Bunu kronik alerjik astım hastası olan birisi olarak yazıyorum. 3 kere geçirdim. 3'nde de ciğerime dahi inmedi. Tamamen psikoloji, beslenme ve dinlenme ile alakalı.
Ben hayatı da pek sevmeyen biriyim, günde 2 paket sigara da içerim. Her sabah balgamla kalkarım, kahve içmeden ciğerim açılmaz.
Kendinizi negatif bir moda sokmayın. Sapa sağlam atlatırsınız.