Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanrı'dan ümit kesilmez dostum ağır semptomlar göstermiyorsan hafif atlatarak iyileşmen muhakkaktır. İyi düşün ki iyi olsun. Sen güzel bir insansın.
oguzozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lütfen pozitif düşünün, Allah yardımcınız olsun, Allah şifa versin.
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Şuan da çok fazla ağır semptom göstermiyorum ama kronik rahatsızlığı olunca insanın korkmuyor değilim açıkçası.