Herkese selamlar,
son bir haftadır çok kötü hastaydım kronik astım hastası olduğum için de covid'den çok korkuyordum ve 1 senedir neredeyse evden çıkmıyordum ( hastane, kedi mamaları, ev alışverişi vb... gibi gerekli ihtiyaçlar dışında. )
Dün hastalığım için randevu alıp hastaneye gittim ve bir poşet dolusu ilaçlar verip covid testine gönderdi doktor. Bugün e-nabız'dan kontrol ettiğimde pozitif çıktığını gördüm. Dün ki verdiğim testlerin sonucu için bugün tekrar gideceğim hastaneye bakalım sonuç ne olacak, en kötüsü de gezip eğlenemedim bir yıl boyunca ve gezip eğlenenlerin covid olduğunu da hiç görmedim duymadım eğer ölmezsem sağ kalırsam atlatırsam şu covidi ki akciğerlerimin %80'ninin çalışmadığını düşünürsek öyle bir ihtimal vermiyorum ama olur da atlatırsam o günden sonra bende sürekli gezip eğlenecem hayatın tadını çıkartacam.
Biraz olsun içimi dökmek için konuyu açtım okuyan herkese teşekkürler.