Merhabalar, geçenlerde APIEvi üzerinden YouTube abone aldık, akşam başladı gelmeye. İyi güzel 2K'yı gördük. Az önce bi yeniledik sayfayı, abone sayısı 15! Sizce normal mi? Düşüş yaşanır diye bir şey yazmamış çünkü.