Konu
TeaSpeak veya TeamSpeak 3 den anlayan bakabilirmi
01-04-2021, 01:55:31
#4
ymazmustafa
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
fatihersoyy_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eski sürüm ts kurun basınız hiç ağrımasın 3.11 iyidir.
orası öyle ama ben fivemcilere destek çıkacağım için malesef hocam