akinaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gıda alabilmemiz için para lazım bende herkes kazamanasi için destek amaçlı söyledim umarım aramızda çıkar bir kaç baba yiğit diye dusunuyorum
İnşallah hocam