Yakın zamanda bende bayağı bir araştırdım. Son olarak Monster T7 v20.3 aldım. Önerenler vesaire çıkacaktır şimdi. Monster söz konusu ise aman diyeyim. Adamların gönderdiği her bilgisayarda mı ölü piksel olur. Götürdüm, anında değiştiler. Şuan sorunsuz kullanıyorum ama sanırım bir daha almam. Sanırım Erzurum'dasınız. Bu halde kesinlikle önermem. Zira sorun yaşadığınızda kargoydu falan sıkıntıya girersiniz.