Hocam anlık %50 battık
,
-%109 nasıl oluyor? Para eksiye mi düştü ?
Bu hareket gerçek değil merak etmeyin. Son iki gün içinde dördüncü kez oldu bu durum. Kısaca şöyle açıklayalım bunu:
0,22 lerde olan bir fiyat için , piyasayı trollemek isteyen bazı kişiler 0,07 gibi komik rakamlara satış emri giriyor
sistemde 0,07 en düşük satış fiyatını baz aldığı için anlık coin değerini 0,07 olarak gösteriyor.
bu normal mi? tabiki de hayır. kaç yazarsan yaz güncel en düşük fiyattan satman gerekir. 0,07 ye satış koyamaması gerekir kullanıcının.
Bunun önüne geçmek için 12 saat süreyle komple bakıma alındı şuan. alım satımlar durduruldu.
yapılmaması gereken bir amatörlüktü. ama fiyat 0,07 değil merak etmeyin