ribrahimozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakın dostlarım durumun ben de farkındayım. Sistemin çalışma mantığını da anlıyorum derdim şu:
Benim bir sitem var diyelim ben kendi çapımda hızlandırdım kullanıcılar da memnun ama google'da 73 alıyor. Ben bu kodu yapıştırıyorum ve 100 yapıyorum bu durumda benim SEO açısından + puanım oluyor. Ama google bunu nasıl olur da farketmez??
SEO açısından + puan olacağını düşünmüyorum ben. Çünkü sitenizin hızında ve hızının düşmesine neden olan sorunlarda herhangi bir değişiklik, düzelme olmayacak. Dolayısıyla ziyaretçi açısından da sitenizdeki sorunlar gözlemlenebiliyor olacaktır. Yani bu açıdan SEO'ya bi katkısı olmadığını ve Google'un da Pagespeed skorunuza bakarak sitenizin sıralamasını yükselteceğini düşünmüyorum.