Farketmediğini nerden biliyorsunuz ?
Makine öğrenmesi hızlı birşeydir.
Bununla uğraşıcanız zamanı orada gösteren hataları düzeltme yada düşürmeye çalışsanız zaten yeşil bir seviyeyi yakalarsınız.
Etiketleyip rahatsız etmez iseniz sevinirim
Yahu ne tuhaf insansın ben sitemde bunu kullanacağım demiyorum ayrıca zaten farkedip etmediğini merak ediyorum. Benim bununla uğraştığım falan yok nedir bu agresiflik xd. Neyse rahatsız ettiysem kusura bakmayın iyi akşamlar.