Bakın dostlarım durumun ben de farkındayım. Sistemin çalışma mantığını da anlıyorum derdim şu:
Benim bir sitem var diyelim ben kendi çapımda hızlandırdım kullanıcılar da memnun ama google'da 73 alıyor. Ben bu kodu yapıştırıyorum ve 100 yapıyorum bu durumda benim SEO açısından + puanım oluyor. Ama google bunu nasıl olur da farketmez??
Farketmediğini nerden biliyorsunuz ?
Makine öğrenmesi hızlı birşeydir.
Bununla uğraşıcanız zamanı orada gösteren hataları düzeltme yada düşürmeye çalışsanız zaten yeşil bir seviyeyi yakalarsınız.
Etiketleyip rahatsız etmez iseniz sevinirim