Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açılsa da yeni bir film yok. Eski filmlere de kimse gidip seyretmek istemez.
Sinemalar kapandıktan sonra sessiz bir yer filmini izlemiştim geçen dolaşırken bir sinemanın önünde sessiz bir yer 2 nin afişini görmüştüm internette de bulamadım izlemek istiyorum .🙃