Beğeni butonunu gözünüze kestirin çünkü zehri salıyorum.
Şirket helal mal alıp satıyorsa, faize bulaşmıyorsa o şirkete ortak olabilirsin diyor. Fakat Diyanet'in faizden geliri var. İçkiden vergi alıyor. Bre adam!... O kadar samimiysen istifa et, görelim.
Şu zamanda zerrece saygım kalmadı. Açarım Kuran'ımı kendim okur, hayatımı ona göre şekillendiririm. Aptal değiliz çok şükür, okuduğumuzu anlıyoruz.