Arkadaşlar merhaba,
İngilizce bir blog açacağım bununla ilgili 2 sorum var
1) Adsensede değişiklik yapmam gerekiyor mu?
2) Hostingi ABD olarak almak ile Türk hosting almak arasında ne gibi bir fark vardır ve lokasyon kazancı etkiler mi?
Çok teşekkür ederim.