Ozqundeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu işte herkesin konuştuğunu gördüm ama en güzeli kendi düşüncenizdir . arkadaşımın gram bilgisi yok. ama borsayı bilenlerden daha çok kazanıyor
İlk günlerde biz de öyle kazandık Bir iki ay sonrası hüsran oluyor.