Anne babamla görüşmüştüm 2. aşıyı 16 martta oldular. ilk aşı da hiçbi etki oluşmamıştı, ikinci aşıdan sonra birkaç gün baya kırgınlık olmuş ama öle yataklara düşüren bişey değil.
65 yaş üstü.