Merhaba arkadaşlar,

Slider revolotionda bir sorun yaşıyorum.
İki adet slider ekledim birisi masaüstü, diğeride mobil için. Elementorden girip mobili sadece mobilde göster, masaüstü içinde sadece masaüstünde göster diye onaylıyorum fakat birisini yapınca diğeri göstermiyor.

Yardımcı olabilecek var mı acaba çok teşekkürler?