Ben kripto paraları 2017 yılından beri takip ediyorum. Al sat çok yaptım. Fakat bitcoin 1 yıl içinde aşırı derece de arttı. Kesinlikle düşeceğini düşünüyorum. Ama nereden düşer ne kadar düşer kestiremiyorum. Fakat sağlam bir düşüş olacaktır.

Kriptoyu pandeminin etkilediğini düşünüyorum. Daha artacağını bilsem dahi kesinlikle sağlam bir düşüşü bekliyorum.

2 aydır düşecek düşecek diye bekledim .Fakat hala yükseliyor.

Düşüceğinden hala eminim bekleyip göreceğiz.