Hocam maalesef EA Games çok insafsız fiyat politikası konusunda. Ya kırekli indireceksiniz ya ruslardan hesap alıp offline mod oynayacaksınız ya da mecbur o parayı ödeyeceksiniz.
En son çare hesap alıp oynayacağım sanırım, teşekkür ederim öneriniz için..