Anladım teşekkürler. Bu zamana kadar sadece Sims 4 alabildim. Paketleri çok pahalı olduğu için almak çok zor 😏
Hocam maalesef EA Games çok insafsız fiyat politikası konusunda. Ya kırekli indireceksiniz ya ruslardan hesap alıp offline mod oynayacaksınız ya da mecbur o parayı ödeyeceksiniz.