Bu olaylar ne zaman biter bilmiyorum ama ortada belli olan bir şey var. Belli ki yıllardır bazı kurumlar görevini yerine getirmiyor. Yan gelip yatıyorlar. Garanti maaş olunca memuriyet sistemi işte ülkenin kanseri neyse yıllardır aynı şeyler bi düzenleme bir şey yapan yok. Her konuda olduğu gibi ülke leş.