Merhaba arkadaşlar,
Marka başvuru sonrası, tescil ödeme ekranından ödeme yapmadan anasayfa'ya geri döndüm ve ardından ödeme ekranına bir daha ulaşamadım!.
>Başvuru Sonrası İşlemler >Marka Tescil Ücreti Ödeme Talebi "Seçilen dosya için daha önce işlem yapılmıştır.'' yazısı geliyor!
İşlemlerim kısmında Marka Tescil Ücreti Ödeme Talebi - Ödeme Bekleniyor yazıyor! ilgili markanın başvurusunun, tescil ücretini artık buradan ödeyemeyecek miyim, illa ziraat bankasına mı gitmem gerekiyor?
Günaydın. Online işlemler de herhangi bir bankanın kredi kartı veya hesap kartınızla ödemenizi yapabilirsiniz. Kolaylıklar. İyi çalışmalar.