1 domain için hesap açmıyorum. Her ülke için fazlaca domain var. Mesela Almanyada 100 civarı domain var bu da 100 gönderi demektir. Ama tabi her ülke/dil için hesap açmak ve yönetmek oldukça zahmetli bir iş. Tek hesaptan Almanca, Türkçe, İngilizce, İtalyanca v.b. paylaşımlar yapmalı mıyım, bunda kararsız kaldım.
Hocam bence sayfalı post gönderebilirsiniz.
İlk sayfada Türkçe Domainler yazar. Diğer sayfalarda domainleri tanıtırsınız