Ben olsam tek bir hesaptan paylaşım yapardım marka gibi gözükmek amacıyla. Her domain için Instagram hesabı açmak biraz can sıkıcı olabilir.
1 domain için hesap açmıyorum. Her ülke için fazlaca domain var. Mesela Almanyada 100 civarı domain var bu da 100 gönderi demektir. Ama tabi her ülke/dil için hesap açmak ve yönetmek oldukça zahmetli bir iş. Tek hesaptan Almanca, Türkçe, İngilizce, İtalyanca v.b. paylaşımlar yapmalı mıyım, bunda kararsız kaldım.