işte onu diyorum alıp gelsen bize de koysan şeriatı adı şeriat olur. yönetenler istediği gibi uygular. halkı eğit herkes alim olsun bilgili olsun neyin tanlış neyin doğru olduğunu öğrensin o zaman şeriat olmasa demokrasi olsa da şeriiat dediğin sistemden daha iyi yaşanır islam.
bak burada anlaştık hocam

kişilerin yaptığı yanlışı islamın güzelliğine suç atmamız lazım. Dediğiniz olabilir mümkündür yöneten kişilerin istediği gibi fetva vermesi. Benim bahsettiğim hakiki şeriattır.