Size katılıyorum yalnız yaklaşık 650 yıl hüküm sürmüş ve belli dönemlerde dünyaya hükmetmiş bir imparatorluğu yok saymamak gerekir. O yüzden şahsi görüşümce İngiltere'de ki gibi olabilirdi sembolik olarak.
İngiltere'nin en büyük aptallığıdır sadece bir soydan geliyor diye bir aileye krallar gibi bakması.
Atatürk sadece bir asker değil büyük bir devrimci ve devlet adamıdır. Atatürk olmasaydı belki yine bağımsızlığını kazanırsın ama sonrası nasıl olurdu Allah bilir. Ortadoğu'nun hâli ortada.