oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size katılıyorum yalnız yaklaşık 650 yıl hüküm sürmüş ve belli dönemlerde dünyaya hükmetmiş bir imparatorluğu yok saymamak gerekir. O yüzden şahsi görüşümce İngiltere'de ki gibi olabilirdi sembolik olarak.
Osmanlı tarzı yaşamda sembolik olarak diye bir şey yok efendim direk her şey göze sokulur. Şaşalı ve bol harcamalı olan bir yaşam biçimi olurdu. Kısmi canlı bir örnek isterseniz şuanki iktidara bakmanız yeterli olacaktır.