Peki bendee size bir soru sorayım, demokrasi nerede var ?
Plütonunda dediği gibi.
Demokrasi en güvenli yoldur.
Monarşi iyi ise en iyisi, kötü ise en kötüsünü yaşatır.
Yani diyorki; eğer monarşi ile yönetilecekse gelen adamların hepsinin iyi olması gerekir ki bu en iyi yönetim biçimidir.Eğer kötüye denk gelirsen en kötüsünü yaşarsın.
Demokrasi ise en güvenli yoldur çünkü beğenmezsen değiştirirsin.
100 Yıl boyunca ülkemizi yönetenlere bak, kararını sen ver