Her yerde ssd söyleniyor. Bu kadar fark ettirecek ne özelliği var
Araban varsa yada en azında ehliyet sahibi isen şöyle söyleyim.
Bir adet tofaş düşünelim örnek ( Tofaş 1.6 İe )
Basacağı max nedir ? 200 de babası olsun.
İşte Tofaş burada HDD temsil ediyor.
Şimdi birde bir herhangi bir araç düşün üst modelde olur süper sportta..
Normal araç neden dedim ssd de kendi arasında ayrılıyor da o yüzden.
Bir Jetta diyelim , güzeldir hızlıdır diyelim 400 bastı ( durumu anlatmak istiyorum abartıya takılma)
Burada Jetta 560Mb/sn li bir SSD
Şimdi ise bir Bugatti düşünmeni istiyorum.
Uçuyor ve verdiğin parayı hak edicek donanıma sahip
İşte buda xxxx Mb / sn li bir SSD
Umarım anlamışındır terim kullanmaktan kaçındım iyi anlayasın diye