Hocam eğer tüm bu işlemleri arkaplanda çalışarak yapabilirse mükemmel olur. Aksi halde işlemleri sürekli ekranda anlık olarak yaparsa bilgisayarda yapacağımız işleri biraz sekteye ve zaman kaybına uğratabilir.