Atatürk'ün günümüzde ilahlaştırılır gibi üstün özelliklerle lanse edilmesine ve ona atfedilen her kararın hakkında hiç bilgi sahibi olmayan insanlar tarafından bile sorgusuzca doğru kabul edilmesine karşıyım ben. Herhangi bir değerlendirme yaparken onun da normal bir insan olduğunu, herkes gibi hata yapma potansiyeli olduğunu unutmamak lazım. Kişisel kanaat olarak, o olmasaydı da halkın bir şekilde bağımsızlığını ele alabileceği taraftarıyım. Ancak onun olmadığı bir geçmişi yaşamak gibi bir ihtimal olmadığı için, eğer zaman makineniz yoksa, bu konu hakkında yorum yapmak pek akıllıca değil bence.