AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlinda *********** yazmıyorki r10 ne kadar önlem alsa bile adamlar google gibi güncelleme yapıyor
google gibi güncelleme yapıyor ASD:İGasdg