Atatürk atamız ve büyük bir dehadır.Aynı şekilde bu Osmanlı da bizim ecdadımızdır.Fakat Mustafa Kemal'in söylediklerini anlayamayan,ecdadımızın öğütlerini kavrayamayan bir nesil yetişiyor...