Osmanlı geçmişte çok büyük işler yapmış ama iyi gidiyor olsaymış Atatürk duruma müdahil olmazmış. Kaldı ki sembolik bile olsa Cumhuriyet'in yanında İmparatorluk v.b gibi şeyler bence günümüz toplumu ve bizim toplumumuz için uygun şeyler değil .
"ATATÜRK İYİ Kİ OLAYA DAHİL OLMUŞ. YOKSA SIRF BİR SOYDAN GELİYOR DİYE BAZI İNSANLARIN ÖNÜNDE DİZ ÇÖKMEK ZORUNDA KALINACAKTI..."