Mrslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum işgal edilseydik ortada değiştirilecek bir alfabe veya Türkiye diye bir ülke olmayacaktı Ama yine de cevap vereyim; evet seve seve onların dilini ve kanununu kullanırdın, Cuma günü bırak tatili namaza gidecek cami arardın. Hem 21. Yüzyılda Hilafet kime lazım? Babam halife diye ben neden halife olmak zorundayım
İslam için hocam son dediğiniz kısım. Zaten türkçe namaz da dinimizce çok uygun değil o dediğin diğer olaya cevap olarak da