Gayet güzel söylemişsiniz katılıyorum ama merakımdan soracağım size Atatürk olmasaydı düşman bizi işgal etseydi zorla alfabemizi değiştirir miydi ? Yada zorla kendi kanunlarını zorla uygulamaya çalışır mıydı ? Yada Mübarek cuma günü tatil olan günümüzü hristiyan tatil günü pazara çeker miydi ? Yada hilafeti kaldırır mıydı ?
Dostum işgal edilseydik ortada değiştirilecek bir alfabe veya Türkiye diye bir ülke olmayacaktı

Ama yine de cevap vereyim; evet seve seve onların dilini ve kanununu kullanırdın, Cuma günü bırak tatili namaza gidecek cami arardın. Hem 21. Yüzyılda Hilafet kime lazım? Babam halife diye ben neden halife olmak zorundayım