Bir hocayı dinlemiştim demişti ki, Osmanlıda şeriat vardı doğru, islamiyete uygun, ama Padişahlık sistemi islamiyete uygun değildi,
Babası belki iyi adamdı doğru yönetmiştir, ama ondan sonra gelen oğlu belki delinin teki olabilir, bu sebeple islamiyette de seçim vardır ve Padişahlık sistemi islamiyette yoktur demişti
Atatürk Laiklik ilkesini zaten canı sıkıldıgı icin getirmedi ya?
Konu yine aynı yere geldi bakınız..
İyiki Atatürk var.