Sanal mikrotik RouterOS anlayan varsa bana ulaşabilirmi ufak bir yardım lazım.

Ek : Sorun şu dediacted üzerinden iyi güzel kurdum network yapılandırdım fakat Winbox dan bağlanamıyorum.