İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@KodHosting; sevdiğim bir firma. En azından eski sahipleri ile çalıştığımızda çok memmun olmuştuk. İnş sizlerlerde memmun oluruz
Çok teşekkür ederiz, memnun kalacağınızdan emin olabilirsiniz.