mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
C# ile geliştirdim. net socket kullanarak yaptım. Sen webrequest le de yapabilirsin.
Elinize sağlık hocam benzerini yapmak gibi bir amacım yok çevremdeki alternatifleri araştırıyorum sadece.