Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam meraktan soruyorum hangi yazılım dili ve kütüphanelerini kullandınız? Cevaplamazsanız anlayışla karşılarım.
C# ile geliştirdim. net socket kullanarak yaptım. Sen webrequest le de yapabilirsin.