RaskolSerna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar tüm bilgilerinizi kaptırmış 30 50 TL’ye okey diyen bir kitle var maalesef. Bu olaylar başka ülkede olsa neler olurdu acaba?

Yazık.

2 adana dürüm versinler de dağılın bari.
Bende konuda bahsettim dimi mesela Amerika örneği verdim orada bu olay olsa mağdurlar da toplu davaya dahil olup çıkan cezadan pay alıyorlar davacı olanlar arasında bölüşülüyor bizim burada öyle bir yargılama olmadığı için bizim en fazla alabileceğimiz kupon başka hiç bir şey vermezler o yüzden alabileceğimiz en garanti şeye yönlenmek hiç almamaktan iyidir