+ olarak firmanın yaptığı bu hatayı telafi etmek için bir özür mesajı yayınlamak ve tüm kullanıcılarının gönlünü almak için bir jest yapmayı kendisi düşünmesi gerekiyorken senin bunun için çaba sarf etmen çok saçma.
Firma yapmadığı için ben yapıyorum ve yapalım isteyenlerle diyorum
Bu bilgilerinizin yayılmasının karşılığını bedava lahmacun yiyerek mi telafi ettirmeyi planlıyorsunuz
Araba yada ev kat istesek sanki verecekler napalım peki hafız ne isteyelim bilgilerimizi kendi hafalarından dolayı çaldıran ve bunu kabül eden kişilerden ne isteyelim