RaskolSerna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoo ben 30-50 falan istemiyorum.
Hafız artık sende ne koparırsan o kâr +|- ne istersen al hakkın sonuçta trilyon istiyorum desen neden diye soramam (eğer üye değilsen sorarım bak ama üye isen sesim çıkmaz).