TeoriKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ads onayı dün aldık. Otomatik reklamlar yayınlanıyor. Sizce durum nasıl?
TBM Oranı bence baya iyi ilgili yazıyı bulup google'da sıralama çalışması yaptırılırsa daha iyi gelirler elde edebilirsiniz hocam