Muhasebe staj sınavını kazanan bir tanıdığım var.
Mali müşavirlerde boş yer olmadığı için şu an bir muhasebecinin yanına girememiş. Sanırım staj firmalarda da yapılıyor.

Sormak istediğim.
Firma denildiğinde akla fabrika filan gelir.
Peki oteller veya faklı çalışma sahalarında da staj olur mu?
Bulunduğumuz yerde mesela marina var.

Staj yapılabilmesi için firma olması yetiyor mu çünkü muhasebe departmanı olması gerekir diye düşünüyorum. Her firmanın muhasebe bölümü olur mu?
Oteller, yat işletmeler gibi farklı yerlerde staj geçerli olur mu?

Teşekkür ederim.